torsdag 20 maj 2010

Mr Handyman



Under kvällens samtal runt köksbordet, så fick svärfar Bertil mig att inse att vi faktiskt har hunnit med en hel del på de här 3,5 månaderna han varit hemma i Sverige. När han åkte hem i slutet av januari så var det bara tre hål i väggen... ok då, det är en viss skillnad!! :) Synd att jag ska vara så förbannat ivrig och vill att allt ska hända NU NU NU!!! Men... nu är det bara styrhytten i båten och soffdynorna i stora pergolan som fattas, sedan är även skolgården komplett. Tänk vad han kan min alldeles egna Handyman! Imorgon är det "föravslutning" på fritidsklubben och vi ska leka "Fångarna på SSE" med våra elva barn, det ser jag fram emot!

/Tjing!

1 kommentar:

  1. Monica Swensson20 maj 2010 kl. 10:23

    Gud vad fint det blir!! Jag är grymt imponerad!

    SvaraRadera