torsdag 16 december 2010

Jullov!


En lång och rolig termin är idag till ända och tre veckors jullov väntar, det ska bli så skööönt!! Särskilt efter en intensiv vecka som denna med luciafirande, lussebulls- och pepparkaksbak, fritidsklubbsavslutning igår med "Fångarna på SSE" (18 celler hade jag gjort!!) och idag skolavslutning. Många tror att det är en "räkmacka" att bara ha 8-10 barn i klassen och 8-15 på fritidklubben, men samma saker ska göras som om man har 30 barn och många gånger krävs ännu mer utav än i och med att åldrarna är så skiftande. Har dock glädjen att ha min familj med mig hela dagarna, vilket gör det hela värt att kämpa för.
.
Claes fick ett samtal från vår framtida uppdragsgivare idag... hemligt fortfarande men... inom ett par dagar ska jag berätta... Det var vad vi behövde idag kan jag säga, det här kommer att betyda massor för oss på skolan, så håll tummarna!
,
Ikväll flyttar vi hem till Funkarna och tar hand om deras hus och Snoopy.
.
/Tjing!

1 kommentar:

  1. Oj, oj oj, såååååå spännande!! Jag håller båda tummarna! Kramisar Iréne

    SvaraRadera