fredag 7 januari 2011

Fredagsmys


Idag är det sista dagen på jullovet. Om en timme landar Janna och imorgon är det planering som gäller och på söndag öppnar skolan för en ny termin. Känner mig faktiskt färdig med ledigheten och ser fram emot att köra igång. Vi är sedan igår tillbaka i vår lägenhet i Upper Nubia. Hela dagen igår gick åt att städa det stora huset och köra över alla grejor. Idag har vi packat upp och städat här i lägenheten, är inte riktigt klara än, får ta det sista imorgon bitti, innan vi far till skolan.
,
Laddar nu inför Charlottes ankomst på tisdag em, det ska bli sååååååå kul att få rå om henne. Man och tre barn får vara hemma denna gång, men vi hoppas på att de kommer med nästa gång. Vi träffades när Engla och Rasmus (deras son) gick i samma klass i Thailand när vi var där vintern 2008/2009.
,
Efter lite fredagspizza, har vi nu lagt våra sköna bönor och tänker ägna 1,5 timme åt Johan Falk, "National Target"...
,
Önskar er en fin helg!
,
/Tjing!

1 kommentar:

  1. Här laddas det också vill jag lova, får bita mig i armen för att riktigt fatta att jag ska ut i vida världen alldeles själv....;) Tur jag har som får komma till ER!!! Ska bli såååå roligt att få träffa Er och se hur Ni har det i Ert paradis,

    Vi ses på Tisdag, tjing så länge!

    kramar Charlotte

    SvaraRadera