söndag 14 november 2010

Förkyld

Nu är det förkylt i det Hammarska hemmet! Sitter hemma och jobbar idag tillsammans med mina kompisar Rinexin, Panadol och toarullen. Började känna av det i torsdags och sedan dess har det eskalerat, men hoppas på att jag nått toppen/botten nu.

Igår var vi på laguntur med Carina (kompis från Uppsala, vi träffades när vi tränade på Kraftkällan på 90-talet) och hennes sambo Jocke som är här i El Gouna på en veckas semester. Även Bertil och Eva var även med. Det är alltid lika härligt att få se El Gouna från "båtsidan", alla dessa laguner, vackra hus, båtar osv. Vi gjorde ett lunchstopp på "Club House" innan vi fortsatte turen som kom att bli nästan 5 timmar, härligt!

Efter det var mina krafter slut och jag parkerade mig i soffan med mina älskade flickor och IDOL, heja Jay!! Senare på kvällen gick Claes och Engla ut och åt med Bertil, Eva, Gertie och Totten (som kom i fredags) medan jag och Malva stannade kvar i soffan.

/Snörvel!

2 kommentarer:

  1. Usch då, inte roligt med förkylningar...lova att ta hand om dig ♥♥♥

    C

    SvaraRadera
  2. Krya på dej kära dottern min och se till att pyssla om det. Tänker på dej och sänder massor av kramar. Puss mamma

    SvaraRadera