tisdag 8 februari 2011

Kaffe


Sitter med kopp nr två och funderar på vad jag ska hitta på idag... har ledig dag och hade tänk gå och lägga mig på Sheraton och njuta av solen tillsammans med en god bok, för att sedan träna ett långpass på gymmet innan jag gick hem. Det hade dock inte Nordanvinden tänk sig... så jag blir hemma och pysslar lite istället, gymmet hoppar jag dock inte över, ska ta mig dit på eftermiddagen.
.
Det är lite tomt här hemma, la ut lite möbler på "El Gouna gruppen" igår och fick dem sålda på tio minuter, så på kvällen kom en kille från Hurghada och köpte vår tv-bänk, 2 barstolar och tjejernas stora bokhylla. Malvas kommentar när hon kom hem och såg deras rum var: "Men mamma, du har jag sagt att vi inte ska ha saker på golvet...!!?"
.
/Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar