torsdag 19 augusti 2010

Flyttstart


Det är mindre än två veckor innan vi ska vara utflyttade ur huset och gästhuset ordnat så att vi lätt hittar våra saker när vi kommer hem nästa sommar. Vi ska denna gång prova något som vi hittils inte lyckats med... att börja flytta och packa i tid... inte sista kvällen... vi får väl se hur det går? =) Idag har Claes fixat plats i gästhuset för pianot, så nu har vi i alla fall startat, hi hi!

Själv så höll jag på att göra mig själv blind idag... Jag skulle ta ut en tung matkasse från bilen, handtaget går sönder och min hand, där jag håller bilnyckeln, flyger upp och träffar mitt öga... Jösses så rädd jag blev!! Ringde 1177 och sedan Ackis, blev rekommenderad att avvakta om synen inte försämrades eller om värken blev värre och även att köpa en salva som jag ska ha i ögat flera gånger per dag tills irritationen är borta och efter det till natten i åtta veckor!!! Nu när det gått några timmar känns det lite bättre, värken är kvar men jag är så glad att det gick så bra som det gick!

/Tjing!

1 kommentar:

  1. Åhhh, usch det gör ont i hela mig när jag tänker på din olycka, ajajajajaj...eller som Rasmus sa när han var mindre: "Prata inte om det, jag får blodtryck i hela kroppen" fast det tycker han inte om att vi säger ...;) Jag hoppas verkligen att det går över och du snart känner dig bättre!!! Så onödigt liksom....

    Kram på Dig hjärtat!!!
    Charlotte

    SvaraRadera