torsdag 5 augusti 2010

Mys


Hemma igen i Skölsta efter två nätter hos pappa och Inger i Gimo. Stora lillasyster Miranda och Jacob är i Sverige under två veckor medan Kalle är hemma i London och renoverar nya huset. Lilla lillasyster Jennifer och Matte har oxå varit med när de inte jobbat eller haft annat för sig, det har varit mysiga dagar!!
.
Jennifer leder afropass och i tisdags var jag, Miranda och Inger med, jättekul och svettigt och träningsvärken kom som ett brev på posten! Jennifer är ett riktigt energiknippe och glädjepiller när hon leder, passa på och gå på hennes Fetpass om ni har möjlighet! Igår var det ett riktigt pissväder men jag och Claes kände att vi behövde komma ut ändå och tog en powerwalk/sprang under nästan en timme, så idag.... har jag ännu mer träningsvärk! :)
.
Idag torsdag så åkte vi in till Nickis efter frukost och tjejerna och Jacob busade runt, sedan åkte han med mormor och morfar till Elsa och Bengt medan Claes och tjejerna åkte hem och jag, Miranda och Jennifer åkte ner på stan och lunchade och shoppade till fötterna sa STOPP!! Nu sitter jag i soffan med mina gullungar och tittar på tv... och tänker stanna där tills sängen kallar...
.
/Tjing!

1 kommentar: