måndag 16 augusti 2010

På g


Att ha sommarlov i 3 månader och ha ett jobb i solens land med en massa besök från vänner och familj som befinner sig på "semester" när du själv jobbar, sätter sina spår kan jag lova... Måttet var till slut rågat och jag vet att jag kan bara jag bestämmer mig och nu har jag bestämt mig!! Inleder idag min "resa" med en 5 dagars "Qicks Start Diet" för att sedan gå över till att träna, äta rätt och hålla mig från alkohol i veckorna (även under alla våra besök...). Så nu är det bara att klappa sig själv på axeln och ropa heja heja!!!
.
/Tjing!

2 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till - överraskning väntar då du uppnått ditt önskade mål!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Heja heja, du vet ju att du kan gumman, jag hänger snart på...:) Lycka till!!!

    SvaraRadera