lördag 14 augusti 2010

Komplimang


Hade en supernajs kväll med systrarna i fredags på "Terassen" i Öregrund. Hade turen att att få åka med mamma till Gimo (hon skulle vidare till Östhammar) och mötte där upp Miranda och Jennifer för vidare färd med buss till Öregrund.

När vi klev på bussen så stämplade Jennifer sitt busskort, Miranda säger till busschafffören att hon ska till Öregrund... han frågar: "Vuxen?" Ehh.. jo, ja.. vuxen. Nu var det min tur och jag säger vart jag ska och lägger glatt till "jag är oxå vuxen!" Han svarar: " Jo... jag ser det!"

/Tjing!

1 kommentar:

  1. Kuuul. Det påminner mej om när du och jag skrattandes kom in på Systemet på Söder/Stockholm för att köpa vin till kvällen fest med "matlaget". Expediten tittade misstänksamt på mej och ber om min legitimation. Vi gapskrattar och du meddelar att "det är ju min mamma"
    Mamma

    SvaraRadera